Job 2 van 2


Report this listing

Solliciteren



Customer Support Engineer


Functie

Profiel:

Als Service Desk medewerker kom je terecht in een klein maar hecht team waarbij klantenservice centraal staat. Je wordt hierbij onder de vleugels genomen door je ervaren collega’s en teamverantwoordelijke die je helpen gaandeweg je kennis te verbreden van onze Care Solutions toepassingen.

Je verwerkt de binnengekomen vragen van klanten die aan jou werden toevertrouwd en zoekt steeds naar de beste oplossing die je communiceert naar onze klanten toe. Je verleent te allen tijde een vriendelijke en correcte service.

Door je goede kennis van de specifieke Care Solutions toepassingen, weet je op een correcte manier informatie te documenteren en bezorg je input aan de verschillende departementen over de verschillende producten.

Correcte registraties van uitgevoerde taken en communicaties zorgen ervoor dat je dagelijks kan rapporteren over behandelende oproepen en vragen. Je rapporteert hierover naar je teamverantwoordelijke.

Verwachte vaardigheden en competenties:

  • Je hebt al een eerste ervaring opgebouwd in een supportomgeving
  • Je spreekt vlot Nederlands en hebt een goede basiskennis Frans
  • Je houdt van klantencontact, bent hands-on en je bent een teamplayer
  • Je houdt ervan complexere vragen te analyseren om zo tot een goede oplossing te komen.
  • Voor deze functie zal je je moeten onderdompelen in de regelgeving en voorschriften rond ouderenzorg. Dat schrikt je niet af, je leert graag bij.
  • Je hebt bij voorkeur een diploma in IT-beheer of toegepast informatica of je bent een autodidact.
  • Je weet de juiste prioriteiten te stellen
  • Start je net je werkcarrière? Ook jij bent welkom!

Over het bedrijf:

Malta Belgium NV is een gerenommeerde onderneming die in gans België software aanlevert aan alle soorten voorzieningen binnen de ouderenzorg. Door ons in de sector te specialiseren, kennen we de behoeften van onze klanten exact. Ons doel is het creëren van een meerwaarde van onze software binnen een zorgonderneming. Vermits we de focus leggen op service naar onze klant toe, bieden we hen vanuit dat perspectief ook één aanspreekpunt. Klantentevredenheid stellen wij voorop! Daar kan jij aan meewerken en ook onze verdere ambities mee helpen ondersteunen.

  • Domein: Informatica en telecommunicatie
  • Databanken met vragen, antwoorden, kennis en technische oplossingen uit het verleden actualiseren
  • Complexe technische problemen overmaken aan specialisten (studies, onderzoek, onderhoud, ...)

Aanbod

  • Wij bieden je een afwisselende functie in een jong en dynamisch bedrijf met een open werksfeer
  • Je zal hiervoor marktconform vergoed worden met een aantrekkelijk salarispakket aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering en ecocheques.
  • Onmiddellijk een vast contract van onbepaalde duur
  • voltijds, 38u
  • Dankzij een degelijk en uitgebreid opleidingsplan krijg je de kans om je kennis voortdurend te ontwikkelen.

Solliciteren

Annelies De Decker
0496549644
annelies.dedecker@caresolutions.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht